marți, 17 noiembrie 2009

long time no posting... :D



A trecut oleak de vreme de cand nu am reusit sa mai postez...recunosc rusine sa-mi fie am si uitat ca am un blog :| . S-au intamplat enorm de multe chestii...dar ramanem la prezent ca tot ce conteaza e el si nu trecutul .


Lucrul cel mai interesant este ca incepem si noi campionatul in sfarsit. in data de 13 decembrie avem primul turneu la timisoara :) sper sa nu ne facem de ras prea urat :)) noi luptam cat ne tin balamalele dar na... Fiind spuse aceste lucruri, C.S. B Light Arad are in sfarsit prima echipa ce joaca intr-un campionat national.


Trecand de la baschet la alte cele :D a venit si clasa a 12-a... beleaua mare :)) bac alea alea. Pana la urma desi parea foarte frustrant faptul ca au trecut 4 ani ca si ziua de ieri nu pot spune ca regret. Apreciez fiecare clipa ce a trecut ca si cum ar fi fost ultima vorba aia :)) dar nu numai de aia...am intalnit persoane foarte speciale, chiar daca nu sunt din arad sau unele sunt au reusit prin caracterul lor sa imi exprime faptul ca nu au disparut oamenii klumea.


In cel mai scurt timp promit sa revin cu date mai secsi,noi,proaspete etc etc :D

Acum vreau nu vreau trebuie sa ies ca e tarziu si dimineata la lucru...ah ma rog scoala

Niciun comentariu: