marți, 2 februarie 2010

Turneu Under 20 Tg.Mures

Avand in vedere participarea la campionatul national de baschet under 20 a venit momentul deplasarii la tg mures. :)
Cu mic cu mare ajunsi la locul de plecare inainte cu 10 minute am realizat ca mi-am uitat banii de cazare acasa :)) noroc cu tatamio ca era pacol :D... drumul a fo mega ok relax numa voie buna.Am avut un sofer de formula 1 care se credea in cursa vietii si l-a prins si radaru atat de prins in actiune era:)) .Am ajuns si in tg mures ne-am cazat si era optimisti privind primul meci >>>in concluzie am luat-o de nu ne-am vazut:)) partea buna e ca am luptat cum am putut avand in vedere si bulanul infect de care au avut parte adversarii nostrii. Dupa meci ne-am dus la hotel..am luat cina acompaniati la pian de un nene care a facut atmosfera de chillout. Dupa aia ne-am deplasat in oras cu intregul efectiv:)) fiecare unde a vrut. La hotel relaxare totala si venise si ora stingerii...inainte de oras stingerii am fugit pan la magazin sa luam cva de mankat si baut (evident suc) :)) . Cardul de prostituate amplasat in fatza hotelului ne-a asaltat violent:)) incercand sa obtina o chestie tare de la noi in schimbul unor sume deplasate de bani.Desigur fetzele lor si constitutiile lasau de dorit dar nu avea nici unul macar vreun gand pervers cu asemenea fenomene:)).. Ne-am uitat la tv pan ne-a luat somnu. Dupa aia am stat si priveam pe geam cum aparea politia si asalta prostituatele de la coltz=)) asta a durat cam 15 minute timp in care s-au tot invartit persoane dubioase:)) cel putin asa se vedea de la etajul 4. :P ne-am pus sa dormim totu` ok :D. A urmat meciul cu oradea destul de bun perdut`la 35 si cu timisoara am facut cel mai bun meci pierzand la numai 25. Drumul de intoarcere a fost mega obositor resimtindu-se toate loviturile,cazaturile si oboseala acumulate de-a lungul turneului. Am bagat bine la mec in deva alimentandu-ne cu umpic de entuziasm si am plecat spre arad.Ah..sa nu uit am prins o zapada de ne-a futut becu:)) tot cu 40-50 am venit. Era sa ne bagam intr-un tir care a oprit in fata noastra si desigur fiind la raliu omu nost`avea otzar viteza si a trecut pe contrasens. Cam atat din cat ar trebui sa stiti :)) laterrrrrrrr` :D

Niciun comentariu: